ThAMaZTeR Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 litt bilder av min:) og brått ble alle andre ikke FULLT så kule lenger :P bilen din ble SINNSYKT pen, Anders... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hehe, enig med siste post der, skal mye til for å overgå den der syns jeg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hehe, enig med siste post der, skal mye til for å overgå den der syns jeg.. Er nå pen, bilen din og! Men anders scorer på gjennomført tvers igjennom helrå bil :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Her var det jaggu veldig mange fine civic'er... *sikle,sikle* Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Er nå pen, bilen din og! Men anders scorer på gjennomført tvers igjennom helrå bil :P sku hatt sånn interiør jeg og.. :P hehe treng noen til å bygge! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 sku hatt sånn interiør jeg og.. :P hehe treng noen til å bygge! :P bare å si ifra det;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 er du dyr a? hehe mener jeg har maila med deg før om stereo.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 er du dyr a? hehe mener jeg har maila med deg før om stereo.. tja. dyr.. jeg har vel ikke noe høyere timepris en andre verksteder:) men det er klart det blir for mye penger når man ser på hvor mange timer det tar:) men på slike jobber så er det som regel an avtalt pris på forhånd:) men det er veldig avhengig av hva du har lyst til å gjøre da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 tja. dyr.. jeg har vel ikke noe høyere timepris en andre verksteder:) men det er klart det blir for mye penger når man ser på hvor mange timer det tar:) men på slike jobber så er det som regel an avtalt pris på forhånd:) men det er veldig avhengig av hva du har lyst til å gjøre da:) hehe hmm.. :P har muligens et budsjett på 50 lapper +++ i sommer.. men ikke helt sikkert ennå hehe.. men det kan vi ta på pm/mail Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hehe hmm.. :P har muligens et budsjett på 50 lapper +++ i sommer.. men ikke helt sikkert ennå hehe.. men det kan vi ta på pm/mail vi kan ta en prat om det vettu:) så ser vi hva vi kan finne på hvis du har lyst:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 vi kan ta en prat om det vettu:) så ser vi hva vi kan finne på hvis du har lyst:) hmm.. tja, kanskje det :p Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 hmm.. tja, kanskje det :p bare å si ifra utpå sommeren det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 bare å si ifra utpå sommeren det:) ja skal se om jeg husker det! :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic94 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 olehenri..: har du dei øverste lyktene på det bilde? hvor mye skal du ha for dei? Siter - Honda Civic Esi 94 mod - Toyota Carina 86 mod - Toyota Carina 82 mod - Ford Sierra 92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hvilke lykter?! :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg