Flippin Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hehe, ja, jeg har sett den episoden der jeg også. :)Men hallo... en 2L med turbo, å BARE 150hk.. det er skuff det. hehe. :lol 1.8 mener du vel???:p :iconsm hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellscivic Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Golf 3 GTI kom i to utgaver, en 115 hester (8V), og en 150 hester (16V)..136 har dem ikke hatt mener jeg.. Får ikke opp bildene dine, jeg.. Sorry Mac.. My mistake.. Men jeg ser da mine egne bilder... Siter Mvh Kjetil Løvold Biler i USA: 2000 Ford Mustang GT 1990 Mazda RX7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Hehe, ja, jeg har sett den episoden der jeg også. :)Men hallo... en 2L med turbo, å BARE 150hk.. det er skuff det. hehe. :lol er mk5 som har 2liter og turbo.. men 200 hk. de kommer jo med en dobbelt lada 1,4 med 170 hk :P kompressor og turbo.. hehe gøy Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 1.8 mener du vel???:p :iconsm hehe Jeje, what ever.. har ikke peiling på golf.. hehe. :P Skuff hele greia! Haha. :D Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 er mk5 som har 2liter og turbo.. men 200 hk. de kommer jo med en dobbelt lada 1,4 med 170 hk :P kompressor og turbo.. hehe gøy Den 2L med turbo, var det den som heter R32 eller noe sånt? Hmm, mulig jeg husker feil der men... skuff skuff å atter skuff... hihi :P Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Den 2L med turbo, var det den som heter R32 eller noe sånt?Hmm, mulig jeg husker feil der men... skuff skuff å atter skuff... hihi :P Nei det er en 3.2 L:D hehehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 ja her var d mye civic snakk, og posting av din/andre sine civicer.... knock FUCK GERMAN CARS ONCE AND FOR ALL !!!!! Right ?!?!?!?! yodude (sorry for dere german lovahs) knock :iconsm Folkens.. jeg sier bare: Honda - All for one & one for all! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 1.8 mener du vel???:p :iconsm hehe Golf 3 GTI har da 2liters motor.. Turbo har dem aldri hatt originalt i 3ern, men. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Golf 3 GTI har da 2liters motor..Turbo har dem aldri hatt originalt i 3ern, men. Ikke i 4'r golfen....den de bruker der:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Ikke i 4'r golfen....den de bruker der:p Aha, mista helt sammenhengen her, gitt.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Aha, mista helt sammenhengen her, gitt.. :P hehe;) er lov det å:D vi er fryktelig off topic her nå men;) men for å avslutte golf tema så var d episode ** hvor de brukte golf 1 gti mot golf 4 gti....altså....1.8T;p hehe! hvor da 1'r golfen vant:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny_H Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Her er min bil Divinity som jeg driver og forbreder meg for å selge ganske snart . Vært mitt hjerte og min sjel denne bilen og skal bli trist å si farvel til henne . Om den er påkostet mye ? Tør ikke å si engang ... Bodykittet her er dyyyrt med storbokstav D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaDuden Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 Masse tøft...=D Noen som kan hjelpe meg med opplasting av bilder her?? :) Helt ny på det her jeg..hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 http://www.photobucket.com ... Registerer deg der, og du kan uploade bilder fra pcen din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Januar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 Min engel: Å ikke klag over vingen. :) Den er perfect! Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg