sp@rco Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Her er min... Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 <--- min.. (Se avatar) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Men angående avgifter ved trimming.. så er det ikke effektavgift for biler eldre en 1996 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Her er min... Fytti helsike....den var fin! kledde de lyktene skikkelig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Men angående avgifter ved trimming.. så er det ikke effektavgift for biler eldre en 1996 Første gangs registrert i norge før 1.1.1996 ;) Vesentlig forskjell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Gamle bilen min........solgte den til Trondheim....nåkken som har sett om den e i live endå?? Siter -Olsen- 93`Vectra ZR 50 SL...Svunne tider prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hackiz Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Nei d er jo en selvfølge!!!!:D hehe! Du må kunne tenne deg en røyk å slappe av litt mellom gira vettu:D Hahaha! Ja ikke sant! :D Siter Ronny ----------- Now: 94' Honda Civic VTi EG9 x: 00' S2000 x: 93' Civic VTi HB .::. -=Club Honda Norge=--=Arctic StreetMeet=- .::. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Hahaha! Ja ikke sant! :D Har faktisk gjort d mange ganger på fullt drag på 3 å 4 gir jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Har faktisk gjort d mange ganger på fullt drag på 3 å 4 gir jeg:D satt ikke du med røyk i hånda da du fikk den mk1 golfen som nesten holdt følge med deg forbi " mobil " a? mener å huske det.. el så bare tuller huggu att.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flippin Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 satt ikke du med røyk i hånda da du fikk den mk1 golfen som nesten holdt følge med deg forbi " mobil " a? mener å huske det.. el så bare tuller huggu att.. :P Veldig viktig at du fikk m at den NESTEN holdt følge med meg ja....hehe! Jo j gjorde nok d;) gjør som regel d når j kjører j...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Veldig viktig at du fikk m at den NESTEN holdt følge med meg ja....hehe! Jo j gjorde nok d;) gjør som regel d når j kjører j...hehe må jo nevnes at den bilen gikk ganske så bra da :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Civicer er alltid morsomt å kjøre fra ;) Alltid gøy å koke ris :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Civicer er alltid morsomt å kjøre fra ;) Alltid gøy å koke ris :) er vel ikke så vanskelig det når man jukser med snurre? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 er vel ikke så vanskelig det når man jukser med snurre? :P Eller kjører Golf.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Eller kjører Golf.. :D hah :P jeg vil tro at en vti tar gti! hakke peiling jeg, men regner da med det:P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg