motorsportdude Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 NM Bakkeløp 2006 Runde Dato Sted Klubb 1 29-30 apr Larvik NMK Larvik 2 3-4 jun Konsmo NMK Konsmo 3 5-6 aug Orkla NMK Orkla 4 30 sep Lillehammer NMK Sør-Gudbrandsdal Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunny Engineering Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 noen som skal på noen av disse bakeløpene el? hilsen volvoraaner. Siter Every engine has a potential for improvement, We're making it possible ----> *Sunny Engineering* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 noen som skal på noen av disse bakeløpene el? hilsen volvoraaner. ett sted jeg helt sikkert skal og det er lillehammer og ett jeg desverre ikke får vært med på og det er konsmo.... larvik og orkla er usikkert... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 hehe, har aldri vært på konsmo jeg:P blir artig å ta seg en tur dit. Skal vel på alle jeg regner jeg med, om det ikke krasjer med noen eksamener osv Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Ingen korketrekker? Dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 ingen korketrekker i år nei.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg