NAnders Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Steptronic kassa på e39 535 og 540 er jo "strupa" i bånn så man får jo ikke 100% power veit ikke åssen det er på 6`er versjonene men er det noen i norge som kan programere om slike kasser så når den står i sport og "manuell" at den hverken girer opp eller ned av seg selv på manuell + full power på begge? mens den er helt standar når den står i drive? Funderer litt på å kjøpe e39 520 nå fordi de har jo blitt særdeles rimelige i det siste og hvis jeg kunne fått programert om kassa så hadde jo det gått å kjøpe seg en med automat også fordi dem er jo jevlig fine med det selv om det er litt dass å ikke gire selv :op Siter _____________________________________ VW Caddy 1,4 1996 Giant XTC 860 med hydr. skivebremser "This thing does a billion miles pr hour, and i know this for a fact beacuse i've tested it" Jeremy Clarkson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Din late jæ..... , kjøp deg manuel.... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arimanni Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Vist du skal ha deg ein 520, vil eg ikkje anbefale deg automat! Du får meir utbytte av hestene og lågare forbruk av manueltgear. Dessuten er den lettere å få selt seinare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bug Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 m-power? "ok" eier 520ia selv, bullshit at ikke automat funker digg!. og selge den et problem? ringer folk flere ganger i uken og byr lang mer en hva jeg ga for den for 6 mnd siden snart. så mere drit greier du ikke komme med Siter - Bmw 525i 88 mod = Solgt - Bmw 520ia induvidual 97 mod = Eies Live to rock, drink and fuck. Mess with the best, die like the rest :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 det går ann å nullstille kassa men ikke programmere den det er da for faen ikke noe smg kasse vi snakker om her .. enig med bug.. fler å fler vil ha autobox Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunkendriver Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det er jo bare kos det... kjører 50-60 000 i året og kommer til å holde meg til autokasse... alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg