_Endre_ Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 dere jeg lurte på en ting. her om dagen tok jeg girkassa på volvo`en :/ også lurte jeg på og sette inn en bmw kasse og hvilken kasse ere dere annbefaler. har en adapter plate på hånda så jeg lurte på om det er mye mere jeg må gjøre for og få en til og passe ? Det er så leit og lå volvo`en stå!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 getrag 265 e vell ganske vanlig å bruke Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Endre_ Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 getrag hva er det det står for og ossen er det med mellom akselen ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 getrag hva er det det står for og ossen er det med mellom akselen ?? Getrag er en girkasseprodusent.... Mellomaksel må du korte inn og sveise sammen igjen, spakestell må du lage selv, tavers må du tilpasse, adapterplate mellom clutch hus og girkasse... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Endre_ Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 takk for hjelpen! men hva ville dere gjort hvis du skulle ha hatt en girkasse som tåler mer en M46 ? skal også trimme bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Dette kommer jo totalt ann på hvor mye effekt du skal ha.... M90H er jo et alternativ hvis du ikke skal ha noe svimmlende effekter... Ellers så er jo Getrag 262 eller 265 et veldig godt alternativ... Skal du gå linja helt ut så handler du Tremec TKO 600... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Endre_ Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 har planer om og 350 hk i den til sommeren. så trenger en god kasse. ossen bmw er det de sitter på a ? også passer begge rett på clutchen ? må vell bytte clutch og for den tåler ikke all verdens... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 getrag 262 og 265 er reknet for å være skuddsikre opp til 400 gamp. bearbeida 850r sinterlamell er vel rimelig holdbart? er ikke helt sikker på dette her Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Endre_ Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 ok takk for svarene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Krb har en clutch pakke med sinterlamell, trykkplate, utløser lager og svinghjuls lager. Må og ha det dype svinghjulet. Koster 4700 + moms. Jeg skal gjøre dette snart i min 745 tic. Skal lage en liten tråd om dette. Med bilder og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg