sek700iafc Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hei, Skal sette inn en "ny" girkasse i golfen min og siden den er ganske skitten så tenkte jeg å vaske den før jeg setter den inn. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal vaske den? Og er det noe jeg bør dekke til/ være forsiktig med? Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hei,Skal sette inn en "ny" girkasse i golfen min og siden den er ganske skitten så tenkte jeg å vaske den før jeg setter den inn. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal vaske den? Og er det noe jeg bør dekke til/ være forsiktig med? Sorry OT, men mye måtte du ut med for en kasse da? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 bare å gnikke å gnu som en helt det.. ;) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Ga 5100 svenske kroner fra en hugger i sverige. Inkludert frakt til søsteren min som bor i sverige... Ca 4200 NOK... Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ga 5100 svenske kroner fra en hugger i sverige. Inkludert frakt til søsteren min som bor i sverige... Ca 4200 NOK... Ikke værst pris på noe sånt da.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sek700iafc Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Nei jeg vet... I norge skal Norsk Bildelsenter ha 8000 kr for en overhalt en... Tror jeg skal overhale den jeg nå, og prøve å selge den. Siter VW Golf GTI 8v 93' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Funka for meg, funker sikkert for deg også. Hageslange, motorvask og en børste/kost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Lykke til med salget da. Ikke så lett å få solgt som du tror. Har min liggende enda. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg