S3T Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Nå cossieboy89 har du startet en krig du ALDRI kan vinne.. hehe.. -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Jeg har aldri vært på Gatebil, skal prøve i 2006 (finner det ofte ut samme dagen og slikt). Jeg kan hverken uttale meg om rally eller Gatebil, i og med at jeg faktisk ikke HAR PEILING på noe av det! *****isk... '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 det jeg skulle fram til.. du drar alle under en kam. bør moderere deg selv litt... think... then type.. du kjenner kanskje stian du da?? 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Cossieboy: Kjører du rally? Åh, nei, det gjør du jo ikke, du har jo ikke lappen. FEIGING! :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 latterligste tråden jeg har lest på lenge...skaff deg lappen i det minste før du lager en sånn tråd så du kanskje vet hva du preker om. er tross alt ikke alle som har råd, mulighet eller interesse for å kjøre rally.. så gå ut å lek i sandkassa di du lille unge før du kommer med et sånt utsagn.... Så, så greit trådstarter ikke akkurat er seriøs, men å angripe han pga han ikke har lappen, og ikke er gammal nok til å ta lappen enda er litt for lavt. Hans tåpelige utsagn derimot kan vi hakke videre på :crazysant Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 nå begyner jeg å bli mektig lei av dine 3 ords svar .. har skrivi en gang med tre ord 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yrre Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Det gutten prøver å få frem er hvorfor alle de gutta som brukker x antall hundre tusen på gatebilene sine ikke bruker disse pengene og midlene på å kjøre/satse på rally eller en annen type motorsport istendene for å tusle rundt på rudskogen et par runder i året å kjøre gris på gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Cossieboy: Kjører du rally?Åh, nei, det gjør du jo ikke, du har jo ikke lappen. FEIGING! :P den dagen jeg tar lappen står det en rallybil å venter på meg... 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 herregud å dummt sagt..sett korktrekkeren, teit kommentar Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Det gutten prøver å få frem er hvorfor alle de gutta som brukker x antall hundre tusen på gatebilene sine ikke bruker disse pengene og midlene på å kjøre/satse på rally eller en annen type motorsport istendene for å tusle rundt på rudskogen et par runder i året å kjøre gris på gata. nettopp..... :cocain: 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 vel jeg drar alle dine svar under en kam slik som du gjør med gatebil folka .. [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 CossieBoy, 2 år til lappen, eller hva? Tenker du kommer til å putre rundt i en Polo 1.0 liter, 15 år gammel, som du av og til topper 60 kmt med! Tøff du er da a! '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 du kjenner kanskje stian du da?? kjenner flere som heter stian, hva er rellevansen her? hva hjelper det om jeg kjenner stian (hafsengen du mener sikkert) eller ikke? er som sagt ikke ute etter din eller andre mindreårige forumbrukeres respekt.. - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 den er stygg som faen!!!!!!!!! ligner litt på mora di den da?;) happyhappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 den dagen jeg tar lappen står det en rallybil å venter på meg... Og den dagen "gatebilgutta" (whatever det er..) har tid, penger, mulighet så tror jeg også de ville kjørt rally. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg