einsereier Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 den ene kalipperen fremme henger litt. felgen blir kjempe varm av dette , hva kan jeg gjøre for å få den i bedre form? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 ta ut bremseklossene, pøs på med masse rustløser/smøring ( som WD-40 osv.), lad et virke, også drar du ramma rundt kaliperen fram og tilbake endel ganger, sjekk også om stempelet sitter fast, bare smør og se om det blir bedre, eller så må du bytte. Tar jeg ikke helt feil har du kanskje girling-calipere? Skal du ha ut bremseslangen fra den så må du skru med klokka for å få den opp, der dreit jeg meg loddret ut, men caliperen skulle byttes likevel da ;). En ny caliper koster forresten 1000,- ca på mekonomen ( da hadde jeg litt rabatt), også får du igjen 300,- i pant fra den gamle. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg