gormie Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Hei dere ! Jeg sitter på en Panasonic Minidisk spiller, med cd veksler for bil, type mod er : CQ-MR555LEN Selve spilleren, som er av sølvfarget ut seende, den har 4 * 45 watt forsterker i seg, spilleren er litt over et år gammel, har kun vært bruk i min bil i 3-4 mnd, resten av tiden har den ligge litt osm sild i tønne. Det er sinnsykt mange finnesser på denne, den har en dyp mørkeblå farge som intrørlys, meget pen vil nå jeg si : , det er også fjernkontroll på denne. Jeg har noen bilder liggende av den, som dere kan se hvordan den ser ut. CXDP9061 CD-vekselen, som har plass til 6 cd plater i seg. Prisen : vel, det kan vi sikkert ta å diskutere :) -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by gormie Prisen : vel, det kan vi sikkert ta å diskutere :) -- gormie Vet du ikke prisen så vi tar det opp her i forumet... heheheh Kan tippe 1000-2000 kr... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by volvofasII Vet du ikke prisen så vi tar det opp her i forumet... heheheh Kan tippe 1000-2000 kr... :) Å jo da min gode man ! :D Jeg kan si at den er over summen du oppga meg, jeg fikk den for 6700 for litt over et år siden da :P -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2002 Originally posted by gormie Å jo da min gode man ! :D Jeg kan si at den er over summen du oppga meg, jeg fikk den for 6700 for litt over et år siden da :P -- gormie Ååå da får jeg slegge på en tusing til da. Men da er det stopp altså.. Nei da, skal nok ikke ha den jeg ser du.. Bare kværulerte litt jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Se meg DYPT inn i øynene, du føler deg søvni. Du faller til ro, du kjenner lysten etter å shoppe spilleren min bare stiger, du MÅ bare ha den, LØPER og KJØP den !!!! -- gormie (I et håp om å få solgt denne) Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Originally posted by gormie Se meg DYPT inn i øynene, du føler deg søvni. Du faller til ro, du kjenner lysten etter å shoppe spilleren min bare stiger, du MÅ bare ha den, LØPER og KJØP den !!!! -- gormie (I et håp om å få solgt denne) Har du ikke fått solgt den enda... Det var da dumt... Kan jeg få den når du har godt lei av å prøve og få solgt den.. :D hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Originally posted by volvofasII Har du ikke fått solgt den enda... Det var da dumt... Kan jeg få den når du har godt lei av å prøve og få solgt den.. :D hehehe SÅ du tror ikke jeg er selge typen ? HØH ! :p -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seth Skrevet Juni 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 hvor mye skal du ha for den a?? er hypp på den men si en pris Siter 96mod audi S6 4,2 00mod audi a4 1,9 tdi quattro S edition 85mod golf 2 div mod HOLD AVSTAND-BARN LEKER! FOLLOGUTTA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg