volvo145 Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Hei ,jeg lurer på om det er mulig å ettermontere Xenonlys enten kopi eller orginalt ifra 2005 mod og nyere på en 2001 V70? yummy Noen som har gjort det kansje? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 skal vel la seg gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 vurderer å gjøre dette selv på en 2002 s60 og har lest en del om at dette går, men man får ikke automatisk høyde justering på lampene og man kan slite med at det kommer opp "lampefeil" i instrumentet. men dette går kanskje ann å løse med en softvare oppdatering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 ok, så det er automatisk høydejustering på xenon...hmm.., er det noen mulighet å få kjøpt linselys av noe slag til disse bilene da?, det ville jo vere ett billigere alternativ ,og ser faktisk bedre ut enn de vanlige lyktene iallefall. Fikk foresten høre at det er litt forskjell i fronten på en v70 senere enn 2004, og at lyktene ikke vil passe på eldre mod,stemmer dette? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 jeg har vært i kontakt med mange svensker og de sier at det er en liten forskjell mellom 01-04 og 05 lampene men de skal passe uasett. har r xenon lampene på hånden men har ikke bestemt meg om jeg skal kjøpe eller ikke selv har jeg en 02 s60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg