Zemeckis Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 om du vil ha stv, ville jeg prøvd å prute ned 91' stv'en.. nye felger på stv'en, vekk med tusenmeterene (evnt hiv de bak grillen) og litt behandling av plasten, så er den grombil. Har faktisk litt lyst på en stv. Hvor mye ville du ha gitt for den 91` stv`en da? Så jeg har eventuelt noe å gå på, om jeg ringer på den? Edit: Fikk stefaren min til å sjekke motorvognregistret på den 240 stv`n og det visser seg at den ble solgt 23.12 i år. Vært totalt 6 eiere på den inkl. personen som kjøpte den for ei uke siden. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Har faktisk litt lyst på en stv. Hvor mye ville du ha gitt for den 91` stv`en da? Så jeg har eventuelt noe å gå på, om jeg ringer på den? Edit: Fikk stefaren min til å sjekke motorvognregistret på den 240 stv`n og det visser seg at den ble solgt 23.12 i år. Vært totalt 6 eiere på den inkl. personen som kjøpte den for ei uke siden. jeg har hatt 242'en min i en del år, så jeg vet ikke listepriser.. må nesten se tilsvarende biler.. men når du er på 90+ tallet, øker bilene en del i pris.. du har jo fine bakluken på denne også.. ville nok tro at 22-25k er bra kjøp, om den er rustfri, bulkfri, etc. den har gått litt da.. 260.000.. men 91' begynner å bli gammelt det også :P lakk, etc. trekker opp en del, om den er fin.. da sparer du mye penger om det er prosjektbil og du liker fargen. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mean Machine Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Åjåjåj! Jeg kjenner faktisk eieren av 83 modellen! Den er gullfin. Den har masse orginalt ekstrautstyr, f.eks. orginal el. åpner av bagasjen yummy Legg også merke til at den ikke har gått en dritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Åjåjåj! Jeg kjenner faktisk eieren av 83 modellen! Den er gullfin. Den har masse orginalt ekstrautstyr, f.eks. orginal el. åpner av bagasjen yummy Legg også merke til at den ikke har gått en dritt! ja, den hadde lav km-stand og mye utstyr.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Åjåjåj! Jeg kjenner faktisk eieren av 83 modellen! Den er gullfin. Den har masse orginalt ekstrautstyr, f.eks. orginal el. åpner av bagasjen yummy Legg også merke til at den ikke har gått en dritt! Ja, kunne tenkt meg denne. Kanskje jeg skal ringe på denne på mandagen da jeg har litt bedre tid. Men kanskje det blir litt langt å dra om jeg skal hente bile hvis jeg kjøper denne? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Kjøp min.. med gasserturbo!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Kjøp min.. med gasserturbo!! Du har PM! Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Har sett litt på 1988 Volvo 240 GLE1987 Volvo 240 GL 1984 Volvo 240 1983 Volvo 240 1985 Volvo 240 dl 1991 Volvo 245 GLT Synes for tiden det er litt labbert med gode 240`er som er til slags som det var for 1-2 mnd siden. Da var det en god del som jeg hadde lyst på men, som øknonomien ikke tillot meg å kjøpe. Er lærling,begynner på 2.halvåret og har ikke den beste lønna for å si den sånn. Hva tror dere om disse? Den sølvfarga 1983 modellen var meeeeeget pen, ikke så gæren km. stand heller! Valget står nok..eller hadde vhertfall for min del stått mellom den og den GLT-stasjonsvogna fra 91. Den har jo gått litt lengre men er endel nyere. Trur egentlig jeg ville kjøpt den grå jeg altså..magefølelsen, hehe. Kommer litt an på hva som befinner seg under panseret på den da såklart...hvis det er injection motor av noe slag så er det hvertfall ikke noe å lure på.:D Lykke til. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 240 turbo? går ann å få en grei en til rundt 25-30000.. sikkert ikke værdens fineste, men går så uendelig bedre enn vanlige 240ier.. for min del har motor mye å si, men nå er det ikke jeg som skal ha bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 kjøp en 90+ Tror servo ble standard på GL modeller i 90. i tillegg er det F motoren som går billig. Skal du skifte motor til 940 turbomotor så har du spart deg mye arbeid også. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 jeg har 87 gl 244, og den er det servo på.... tror det var standard på gl modellene allerede da Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Nei....blei servo som standardutstyr på sene 89/90 modeller. Min 89 modell (registrert nov. 88) hadde ikke servo, monterte det selv da. Var ikke så mye pes egentlig, gjort på en god dag hvis du har alt av deler klart og skrur hele tida;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg