AudiA4RS Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Har testet litt nå, og eneste problem nå er at ved gassing f.eks når bilen står i ro, og man trykker gassen i bunn en liten stund og slipper så vil motoren stoppe.. må pumpe litt forsiktig på gassen for at den ikke skal stoppe.. Har prøvd med og uten dump noen som har vært borti dette? Siter Audi R4R 2.7 bi turbo 2001 BMW 320d 150tdi 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 jeg har også dette problemt at den stopper. men det kommer av at jeg har satt på dump Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA4RS Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 ja men er ikkje den som er problemet her... har akkurat satt på sperra aksling så skal prøve litt nå... Siter Audi R4R 2.7 bi turbo 2001 BMW 320d 150tdi 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Prøvd å justere på den sorte plastskruen på innsuget? Hva slags innsprut er det? Står på den blanke boksen som du forhåpentligvis har plassert i kupeen et sted. Er det Motronic går det helt fint med åpen dumpventil. Virka litt fett med annen turbo og ekstern? wastegate -har du bilder av høna?? Rart det du sier med gassinga di.. skal ikke være no kødd der, bortsett fra hvis den går for lavt på tomgang og du slipper den ned etter gasspådrag.... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiA4RS Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Ja prøvde å skru på den sorte plast skruen, men den ville ikke ned. men er kvitt det problemet nå når jeg har kasta ut tomgangsmotoren... Sprutet er LH 2.2. og ja, styreenheten står faktisk inni bilen :D Kan få knipsa litt bilder etterhvert, bilen går ganske bra og, ved turtallskutt er det flotte stikkflammer.. litt morsomt ! Prøvde å vaske LMM i sprit, og da ble det bedre det med at bilen vil stoppe, men kom tilbake etter en kjøretur med tung høyrefot :D Siter Audi R4R 2.7 bi turbo 2001 BMW 320d 150tdi 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hehe.. få ut noen bilder da!! :) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ja prøvde å skru på den sorte plast skruen, men den ville ikke ned. men er kvitt det problemet nå når jeg har kasta ut tomgangsmotoren... Sprutet er LH 2.2. og ja, styreenheten står faktisk inni bilen :D Kan få knipsa litt bilder etterhvert, bilen går ganske bra og, ved turtallskutt er det flotte stikkflammer.. litt morsomt ! Prøvde å vaske LMM i sprit, og da ble det bedre det med at bilen vil stoppe, men kom tilbake etter en kjøretur med tung høyrefot :D Det er bra. Skulle jo hatt LH2.4 da.. er det som er mest optimalt før datasprut :P hehe. LMM bør du være litt forsiktig med, hvis du har den med tråder inni, for den går lett til hælvette... Men har du den med litt aluminium på, med sånn klaff, så ere bare å herje i vei vil jeg si... hehe. Når jeg kjørte uten noen form for avlastning/dumpventil, så fikk jeg sånn jævli rå flafre-lyd. Og når jeg hadde oppe panseret og gassa med handa, så hørte man tydelig at spjeldet på LMM'en smallt' greit fram og tilbake :P hehe. var morro egentlig. men har dumpventil nå... Kjedelig med ptcchh :( Er ganske normalt at man får stikkflammer ved turtallskutt og litt smelling i potta, når man kjører med høyt bensintrykk, det er det bare å bli vant til :P hehehe :D Men jeg liker nå ikke å straffe motorer som ikke går skikkelig og ikke er skikkelig justert, det må jeg bare få understreke! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg