Mjolnir Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 I bilen min har dørtrekket løsnet på alle dørene. Det er helt oppe ved vinduene. Mitt spørsmål er, har noen andre hatt samme problemet? Hvordan skal jeg feste det igjen? Bilen er btw en Mercedes 190e Sportline 89 mod. Siter VW Golf II 1600 CL (Vinterbil) (x)Mercedes-Benz C280 Sport (x)Mercedes-Benz 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 bruker å løsne. kan kansje gå med lim.. har ikke prøvd det selv men:P hehe Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Er et vanlig problem på 190. Dem sveller i sola. Eneste mulighet for å få dette bra er å kjøpe nye dørtrekk. Du kan prøve å demontere dem, for så å montere dem på nytt. Men som sagt, nye dørtrekk er eneste mulighet for å få det 100% igjen... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjolnir Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Hadde tenkt å prøve å fikse det. Men hvilken lim skal jeg prøve meg med? Hvor mye koster eventuelt nytt dørtrekk? Siter VW Golf II 1600 CL (Vinterbil) (x)Mercedes-Benz C280 Sport (x)Mercedes-Benz 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Kommer litt ann på dørtrekket, om det er skinn osv. Med skinn koster et trekk 2234,- hos BOS. Lim blir IKKE bra. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilenCer Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 BOS? url? Siter 00' Lexus IS200 Sport [x] MB 190E 2.0 [x] VW Caddy 1.9TDI [x] BMW 523i [x] MB 190E 2.6 US [x] MB 190E 2.0[x] VW Golf II 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 BOS som i Bertel O. Steen, som i Norges hovedimpotør av Mercedes-Benz, som i din lokale Mercedes-Benz forhandler. Nå lærte du noe nytt i dag og ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjolnir Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Har hatt av dørtrekka å limt dem. Fynket veldig bra det. Eneste som jeg syns var noe dritt var at festene/hempene på dørtrekka detter av bare du ser litt hardt på dem. :S Men fikk limt de og, sitter som støypt nå.. :) Siter VW Golf II 1600 CL (Vinterbil) (x)Mercedes-Benz C280 Sport (x)Mercedes-Benz 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Har hatt av dørtrekka å limt dem. Fynket veldig bra det. Eneste som jeg syns var noe dritt var at festene/hempene på dørtrekka detter av bare du ser litt hardt på dem. :S Men fikk limt de og, sitter som støypt nå.. :) Bare vent til sola tar dem igjen. deeilg med alt lime! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjolnir Skrevet Januar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Haha, her er vi positive.. Siter VW Golf II 1600 CL (Vinterbil) (x)Mercedes-Benz C280 Sport (x)Mercedes-Benz 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_rexten Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Det ene på min var limt med svart sikaflex. Det fungerte bra..... Lå ikke merke til noe jeg. Det hang som f..... Eneste var at det fant jeg ut i pøsende regne på rudskogen når dørstopperen kilte seg, og jeg måtte ha det av for å demontere den..... Fikk det aldrig av.... Måtte bøye og styre på...... kommer til å ødlegge det helt viss jeg skal ha det helt av...... Men det sitter vertfal... Siter Its not how fast you drive , its how you drive fast!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Haha, her er vi positive.. Snakker av erfaring. Men jeg kan jo sikkert ta feil. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 Er dårlige de festene ja... To stykk datt av da jeg skulle ta av dørtrekket å smøre vindusheisemotoren pluss skinner. angry Men bare lim festene på igjen med Sikaflex eller noe sånt, og la de stå i et par timer så blir det sterkere enn det var før til og med. Sikaflex er sterkt nok det skulle jeg tro, så lenge det får tørket ordentlig. :) De bruker jo Sikaflex for å feste sidevegger til bobiler og sånn, i tillegg til skruer altså... På verkstedet på jobben brukte jeg ett spesielt lim fra Kent, men jeg husker ikke helt hvilken det er, mulig det er Kent ScreenFix. Bruker det til å lime fast frontruta på bilen med. Og er det sterkt nok til frontruta så duger det på de festene i dørtrekket. hehe. Har ikke falt av til meg enda hvertfall... skal si ifra når det gjør det... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjolnir Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Sikaflex fungerer det ja.. Jeg limet mine med "Lim & Fug", å det fungerte greit det. Siter VW Golf II 1600 CL (Vinterbil) (x)Mercedes-Benz C280 Sport (x)Mercedes-Benz 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danial Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Sikaflex fungerer det ja.. Jeg limet mine med "Lim & Fug", å det fungerte greit det. Heisann har en Mercedes 190e 88 mod. Dørtrekket på førerdøra er helt kaos for og si det sånn. Noen som vet hvordan jeg tar AV dørtrekket ? hvor jeg bør begynne? Skruer klips osv ? Eventuelt om noe kan lage et bilde med forklaring på paint? fatality Venter spent på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg