edw Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 er det noen her som vet noe om den blå justyen til Pål hegsbro? den subaru-blåe med turbo... (hvilken motor han har brukt, ombyggd til insprut? senka komp? hester? osv jeg har nemlig en justy jeg skal leke meg litt med, men tror jeg kommer til å bruke megasquirt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 er usikker men tror han brukte sierra motor og drivverk som var noe modda!og med sierra motor kan det bli ein god del hester...så vil ikke spekulere kor masse!;) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 skal vi se. blar i Gatebilmagazine. . . . . . sitat: en ford sierra cosworth har donert motor og driv-verket, og pål gir seg ikke før han 600hk rett i pigghjula:sitat slutt skulle vel bli sånn passe hårete dette ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edw Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 ja det var nå mere den andre justyen hans jeg tenkte på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg