MazdaFriend Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 I all glede koblet jeg til cd spilleren min litt for fort idag. Tenkte att forrige eier ikke hadde tuklet noe med ledninger, så kjørte på overgangen, og plugget i cdspilleren. Dødt. Ingenting skjer. Etter å ha sjekket litt ledninger, så ser jeg at han har koblet litt rart, slik at overgangen min kjørte 12V inn i en høytalerutgang. Har ikke koblet ferdig ennå, men er litt redd for cd-spilleren. Kan den ha gått føyka, eller er det mest mulig at det gikk bra denne gangen? Siter Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg Renault Dauphine 1961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Koble det rett og test . Med litt flaks er den i orden . Lykke til . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaFriend Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Ja, har fått tak i koblinskjema og litt saker her nå. Skal lodde de og legge krympehylse over alle sammen. Det blir vel bra? Men ingen målinger jeg kan foreta for å sjekke? Måle noe resistans eller noe over utgangene? TAkk for hurtig svar, btw.. Siter Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg Renault Dauphine 1961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Nei men om du sikrer deg at det du kobler til nå er rett så gjør det ikke noe om du kobler til for å sjekke . Om du ikke er inne på dette med måling etc . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Tror faktisk det er god sjans for at det har godt bra, pröv og kryss fingrene... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaFriend Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Skal imorgen. Håper på det beste! Alle fingre og tær krysset.. Siter Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg Renault Dauphine 1961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 bein og armer også... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Det tar jo bare ca 5 minutter å teste det da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaFriend Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Men om jeg gidder å gå ut i en garasje uten varme, og uten lys for å koble til? Neppe.. Hvis du ikke har en annen måte å teste på da? Siter Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg Renault Dauphine 1961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Står ute å roter jeg, bytte motorfeste i 30 cm snö ute er moro, og ´så måtte jeg ta ut vifta da den gikk t H3lv3t3, så ska jeg justere ventiler på to topper... Samt legge opp stereokabler ordentlig bakover... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaFriend Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Står da vanligvis i den garasjen å skrur. Glømte å legge på en ting. Om jeg gidder å gjøre det 01.15.. Og det gidder jeg ikke. Like greit å vente til imorra, så jeg har litt å gjøre annen juledag. Siter Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg Renault Dauphine 1961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Det er en annen sak, men bare tenk på dem som ikke har garage hjemme... bvar det jeg mente... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaFriend Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Funka den ;) Takk for hjelp.. Siter Mazda Miata 1.6T (snart T hvertfall) Prosjektlogg Renault Dauphine 1961 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg