Swidish Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Trur det er elektronisk, L-jetronic... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 kan gi 8000kr for den.. Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Hvis ingen byr høyere så får det holde... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Hva blir det til? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Får du solgt bilen din? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 jeg kan gi en 7-8tusen... Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 24, 2003 Rapporter Share Skrevet August 24, 2003 Bilen er flott.. Men så ikke ut som om den var velholdt.. Hadde jeg ikke nettopp kjøpt en prosjektbil så skulle jeg vurdert den.. Jeg tror dette er bra kjøp for den som får den for under 10 lapper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 har du vært å sett på den? eller snakker du utifra bildene ? Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Jeg snakker fra bildene. Er man BMW-entusiast så liker man alle bilene. E28 er en flott bil med en stor historie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Er litt interesert i den bilen.. Har du bilde av stolene på den? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Bilen er ikke solgt, jeg har ikke noe bilde av stolene, men jeg skal se om jeg får kamera til å funke så jeg kan ta noen, hvis jeg ikke finner bilder av de på nettet. Er bare å si ifra hvis noen vil komme å se på den. Znapp: du vil vel se på den...? Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Jeg er interesert i å komme å se på den! Er det 2 Cobra stoler i den? koster vel en del alene dem? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 er den solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by swidish vr6 Bilen er ikke solgt, jeg har ikke noe bilde av stolene, men jeg skal se om jeg får kamera til å funke så jeg kan ta noen, hvis jeg ikke finner bilder av de på nettet. Er bare å si ifra hvis noen vil komme å se på den. Znapp: du vil vel se på den...? ja, det vil jeg... men jeg bor såpass langt unna at da kommer jeg for å kjøpe isåfall... Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet August 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Er to cobra stoler ja, ikke sånne sinnsykt dyre, men var noen tusenlapper for hver... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg