SpEciaL Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er det noen som har bygget et feste\rigg til forsterker i sitt bagasjerom? Jeg må gjøre dette snarest, og trenger tips\inspirasjon. Har ikke mulighet til å bygge i gulvet, så tenkte på en slags ramme som går fra vegg til vegg. Setter stor pris på bilder av manta B, men har du noe pent å vise fram, så post!! P.S. Bare realistiske konstruksjoner.. skal ikke fylle opp med LEDs, og discokuler der =) Takker for alle svar! God jul! Siter 77' Opel Manta GSJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg kledde opp en kryssfinerplate med stoff og skrudde den fast mellom avstiveren og skjermbuen. Var ikke så stor forsterker, men dunka som faen det (bortsett fra at forsterkeren ikke funka) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 På Granadaen så fant jeg ut at det var fint å montere ei 10 mm finèrplate i seterygge(brukte festeboltene til ryggen) for å mont forsterker, men det var kun forsterker da. En tanke iallefall. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Manta har jo tanken imellom seteryggen og bagasjen.. Jeg gjorde faktisk nøyaktig sånn som ElCamino. Funka fint det. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpEciaL Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Jeg kledde opp en kryssfinerplate med stoff og skrudde den fast mellom avstiveren og skjermbuen. Var ikke så stor forsterker, men dunka som faen det (bortsett fra at forsterkeren ikke funka) Høres ut som en god løsning det der. Har du noen bilder fra projektet?? Siter 77' Opel Manta GSJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Viste jeg jo egentlig også, sorry... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg