bekkengen Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 hei jeg er ny her... her er en skyline jeg modda for noen dager siden... håper den faller i smak... modd: litt k&k hadde vært naiz...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Orginalbildet hadde vært greit da =) Men ser bra ut! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkengen Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ser ut som om du modder ett bilde me relativt lav oppløsning, modd så stort bilde du finner, blir så mye lettere og bedre da =) Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkengen Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 org bildet er faktisk over 2500 pixler bredt men jeg måtte forminske får å få uploade det på imageshack.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hvis du må resize bildet så velg 1024 x 768, det blir mye bedre. Hvis bildet er for stort, så velg quality 10 eller lavere. Rå modd, likte felgene og sideskjørtet. Men speilet var ikke helt bra. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkengen Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ehh bildet er i 1024x168.... kan få det i større res. på msn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 ehh bildet er i 1024x168.... kan få det i større res. på msn Tror kanskje han mente orginalbildet. Det er ihvertfall 800 x 600 px. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 beklager ass men ville heler kjørt org... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 sikkert bare meg som lurer men..hva er det med frontlyktene..en sort og en hvit :wonder ellers litt kul..lav og fet.gromt!selvom jeg ikke liker skyline Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 sikkert bare meg som lurer men..hva er det med frontlyktene..en sort og en hvit :wonder ellers litt kul..lav og fet.gromt!selvom jeg ikke liker skyline Den ene lykta er erstattet med luftinntak, ser det ut som. Er et par driftere i UK som kjører med det. Skjørta og hekken ligner litt på Final Konnexxion? Synes også du kanskje kunne hatt litt lavere innpress på hjula og fått de lenger ut, men bortsett fra det er det en skikkelig tøff modd! :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg