stiglarsen Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 om du bytter ut thorsov spoileren og ikke monterer neon til 150.- (eiker motorshop) så har du jo en begynnelse.. men ellrs fet bil Siter Mamma : "Begynner du å gli, er det bare å gi mer gass, det ordner seg sikkert... hva skal man med xylitol i nesa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 o E46 panser - Mjæææææ o Bredere skjermer - Hurra! :pray o E46 m3 frontlamper chrome - Enig med Grandiosa o Xenon ombyggingssats - Jatakk o Skikkelig nasty lexani chrome felger - Understreker Nasty, hva med Motorsportfelgene i 17-18" o Anti-theft gps tracking device - Et must på en slik bil o Stor kjørecomputer - Ja o Chrome stabstag foran - Ok o Chrome dørhåndtak - Nei o Chrome baklukelist - Nei o Chrome rammer til knapper innvendig - nei o M3-girkule med lys - nei, til lyset. o Playstation 2 - Ja o Gps-device (dph7500dvd har ikke innebygget) - Ja o Gulvmatter med m-logo - Tja o Chrome grenrør - Ja o Div neon... - Nei, uuuusj så F n' F harry o Dobbel utblås på begge sider bak - Tja, så lenge det passer med fangeren så hvorfor ikke o Chrome ringer til instrument - Joda, men alu er penere o Vingen som står på bilen :aug: Kopierte en annes liste, håper det ikke er dødstraff for det. Slik ville jeg ha gjorte, men kult at noen finner sin egen sti. (Måtte svelge fire kameler for å greie å si dette, er hardcore Orginal Polizei egentlig, i alle fall motstander av stilblanding) Men dette blir jo show-bil og for de eksisterer ingen regler, det er bare å være mest ekstrem =) Nesten som Kenth's bil denne her. Blugh for sagt det. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 jeg syns du burde ta av de sølv skjermene helt nede på bilen,jeg skjønner ikke hva det er så fint for , jeg syns det ser dumt ut, det er min mening! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hehe det er det jeg kaller en orntlig pakistralle med thorsov vinge også haha! :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hehe det er det jeg kaller en orntlig pakistralle med thorsov vinge også haha! :) eller pakisføner som jeg liker å kalle de!:) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hehe :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Kreativ kritikk er bedre enn meningsløse poster..... Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 ja ok da skriver jeg slik. fjern thorsov spoilern. ikke set på neon lys. og alt det såkalte bling bling faenskapen. orginalt er bilen veldig pen. kreativ kritikk. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 ja ok da skriver jeg slik. fjern thorsov spoilern. ikke set på neon lys. og alt det såkalte bling bling faenskapen. orginalt er bilen veldig pen. kreativ kritikk. veldig bra omegamann hehe, er mangla det ikke på kreativ kritikk;) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 :thanks Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 prosjektet er ferdig! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9222 :D Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 fy f for en fin farge:) oppgradering fra utgangspunktet..hehe..fin bmw,fin m3!keep it up! Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ble en fin bil.:thumb Likte breddinga og fronten veldig godt, men den spoileren er jeg ikke helt sikker på... :rolleyes: Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Oktober 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2006 bump Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Nydelig ombygg av fronten og breddinga, flotte felger. Gjennomført! Selv er jeg ikke fan av vingen og baklyktene, men det har du hørt en del ganger før:hellothere: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg