Petter`n Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 lurer på hvordan man får lagt ut bilder her, prøvde nå, men de kom ikke med i trpden jeg lagde! MvH Petter`n! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 http://www.photobucket.com registrer deg. last opp. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 må laste opp bildene der først da? hmm... får prøve da:) Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 last opp bildene der (i photobucket) også har du noe som heter IMG i tredje rubrikken under bildet... den tar du å kopierer og limer inn i "tråden" du vil vise bildene, og vips, så ser vi bildene :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 og når du leter etter noe så har forumet en søkefunskjon;) og denne fungere slik at om du lurer på noe, trykker du på søk(oppe til høyre)velg enten i hele forumet eller kun underforum) og så kommer alle lignende tråder frem;) hehe er vel ikke noe annet som blir tatt opp like ofte som dette med hvordan en leger ut bilder, derfor måtte jeg bare si det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 lurer på hvordan man får lagt ut bilder her, prøvde nå, men de kom ikke med i trpden jeg lagde! MvH Petter`n! Du kan bruke min server: gå inn her og last opp bildet ditt: http://www.stathelle.org/upload/ Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter`n Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Du kan bruke min server: gå inn her og last opp bildet ditt: http://www.stathelle.org/upload/ Takk for det, men nå har jeg akkuat lagt ut bildene å registrert meg på photobucket...! men kansje jeg kan bruke den i framtiden? På forhånd takk! MvH Petter! Siter Det finnes 2 typer biler: NYE og GAMLE VOLVO`r Volvo 945 Turbo, Team Long Roof Racing:) x - Volvo 240 GL x - Volvo 240 DL, ble TIC x - Volvo 245 LRR(Long Roof Racing) x - Volvo 740 GLE automat (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Takk for det, men nå har jeg akkuat lagt ut bildene å registrert meg på photobucket...! men kansje jeg kan bruke den i framtiden? På forhånd takk! MvH Petter! Yeah. bare å bruke. enkel måte å legge ut bildene på :D Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg