VentoPower Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Da var endelig dagen kommet:) Fått meg ny bil og det ble en VW Golf IV GTI:) Kom hjem tidlig idag til morgenen 19 desember, etter en lang, slitsom og veldig gøy kjøretur:) Tok langesund-Hirtshalls ned søndag kveld, var i danmark kl 0030, så kjørte vi hele natta helt ned til et sted som het Lingen i Tyskland. Og tidlig på morgenen på mandag var jeg en kjempe happy eier av min første Golf GTI:) Så var det bare å sette turen hjemover på Das Autobahn!:) På sommerdekk, hehe. Så her er bilen etter en vask på Statoil på Bratsberg i skien. Veldig fornøyd med bilen. Den har bare gått 75000km og virker i topp stand. Skikkelig seriøse tyskere jeg handlet med:) Bildene ble litt mørke inne i hallen, men ser ihvertfall hvordan den ser ut:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Her er interiøret Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Nice bil da!! får min i morra jeg, har ventet ei lita stund, men de er me forhandler jeg kjøpte da!! golf 4 1.6 2000 mod jeg.. Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 hvilken modell er de? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Fikk ikke med det nei:) Det er en 1999 modell. Hva ga du for din a? Hvorfor har du ventet? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Gratulerer og hjertelig velkommen til oss... Skamflott utgangpunkt du har fått deg.. Nå gleder vi oss til fortsettelsen her... Etter å ha sett hva du gjorde med ventoen så har du litt å følge opp :iconsm Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Gratulerer og hjertelig velkommen til oss... Skamflott utgangpunkt du har fått deg.. Nå gleder vi oss til fortsettelsen her... Etter å ha sett hva du gjorde med ventoen så har du litt å følge opp :iconsm Takker for det:) Hyggelig å få slike kommentarer. At folk viser interesse:) Skal gjøre mitt beste, men tar nok litt tid, Pengekassa er ganske tom etter kjøpet:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Jeg ga 135000,- for min jeg, har gått 93000 km.. Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Takker for det:) Hyggelig å få slike kommentarer. At folk viser interesse:) Skal gjøre mitt beste, men tar nok litt tid, Pengekassa er ganske tom etter kjøpet:) Vet hvordan det er.. Går i Slow-Mo her om dagen også.. hmmmmmmmmm Men det endrer seg snart håper jeg, når våren og sommeren kommer med både feriepenger og skattepenger yodude Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ja kjipt med de pengene ass:( Jeg er en fattig student jeg da, så det blir ikke så sinnsykt mye feriepenger heller:( Men blir da noe. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Konge Bil!;) Gleder Meg Ass Til Å Se Bilden Din Ferdig!:d Good Luck!;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ja kjipt med de pengene ass:(Jeg er en fattig student jeg da, så det blir ikke så sinnsykt mye feriepenger heller:( Men blir da noe. Jeg bruker desverre altfor mye penger på ting jeg IKKE skal bruke penger på jeg... såå der er mitt problem:) Tingen med at jeg ikke bruker så mye som jeg EGENTLIG vil på bil er at jeg ikke har noen garasje jeg kan stå å mekke i om dagen. Da blir man litt demotivert.. Ekke fett å mekke bil i -10 mens det snør sidelengs akkurat. Men nå står både Eu-kontroll, reg.reimskifte OG Hovedervice for tur... så det er nok av andre ting å bruke penger på som ikke setter noe spor utseendemessig Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Ja kjipern med pengebruk på ting man ikke ser:) Men må jo holde den istand så det er jo greit nok. Vet du hva det koster å skifte register reim på verksted? Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Dersom du skal ta det på Møller vil det ligge tett oppi 5 lapper.... Jeg har fått noen til å ta det for 4... Husk at reg.reim skal byttes enten på 120'K eller etter 5 år etter hva som intreffer først... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Desember 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 oki, 4 tusen var jo ikke så gærnt. Får vel vurdere det etterhvert men blir ikke riktig ennå. Men får ta det når det kommer litt cash igjen. Er vel kanskje litt verre å bytte på GTI`en enn på Jetta`en jeg hadde en gang i tiden. Der byttet jeg og faren min det selv. Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg