mavrick Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Skal nå selge min 1999 chev tahoe, km stand 81500, meget pen. Selges kanon billig: 139.000,- Send pm eller mail på marcus@ivex.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Mai 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 kjenner en som kanskje er interessert. hva er nummeret ditt? og hvor står bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet Mai 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2003 Hei, bilen står i tromsø. Mitt nr er 97149610 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Bilen er mørk blå met. Det er 4x piggdekk og 4x sommerdekk. Av utstyr har bilen følgende: Abs, Ac manuell, alu sommer, alu vinter, el reg speil, just av rattstamme, s/v hjul, radio kassett, s.lås m fjernbetjening, startsperre, tilhengerfeste, tyverialarm, tåkelys foran og el vindus heis. Bilen ser meget bra ut, har naf-test med følgende punkter anmerket: Skade plastdeksel fanger bak, knekt fjærblad bak, skade høyre tåkelykt, pulserende forbremser+ slitte bremse klosser! Bilen selges for 139.000 + reg og årsavgift. Vist noen sørfra kjøper den sendes bilen frakt fritt. Noen som lurer på mere så ikke nøl med å ta kontakt. :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 er det bensin eller diesel motor i den?? er sugen på bilen ja..men må vite om jeg har råd å kjøre den..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Det er en hærlig 5,7l bensin motor, faktisk ikke så dyr i drift. Kanon motor lyd å bra fart!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 har skam lyst på en sånn bil azza..men så var det pengane da..hehe.. har allerede et lån på bilen min nå.. vet ikke om jeg får solgt denne for å øke på lånet til å kjøpe din bil!!! mye er årsen på da..reggen er vel en 5-6000 tipper jeg men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mavrick Skrevet Mai 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2003 årsavgiften er på 1370kr og registrerings avgiften på 6258! Løp og kjøp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg