reyes Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Kameraten min eier en Opel Vectra med elektrisk vinduer. Problemet er at høyre vindu på passersjersiden verken vil rulle ned eller opp. Av og til funker det elektriske vinduet, men nå har det låst seg helt. Hva kan det være, vi har gått over sikringer og ledninger (Dem nede ved setetene!) Kan det være motoren som er ødelagt? Trenger svar fort, siden litt av vinduet er åpent:P!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind tempel Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 kan være mye, men jeg tror det er samme problemet som jeg hadde for lenge siden, og det var at det var veldig dårlig kontakt til sikringsboksen under rattet. Visst jeg bare presset på hele boksen så fikk jeg kontakt og vinduet gikk opp og ned igjen, så jeg måtte koble ledninger for å fikse det permanent :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg