Gå til innhold

Supersport senkesett til bmw e36

Ranger emnet


Big_Al

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Henger meg med på denne!! Vet den er gammel, men skal ha senkesett til sommern! :) så har sett litt på det Supersport senk forann og bak!

 

http://www.eyecandyracing.no/justertbartUnderstell_BMW_E36.htm

 

Noen erfaringer med dette ?? Og dette er sikkert et utrolig blondt spørsmål..

men hvordan justere høyden på de ? Må av med dekk osv osv ?

 

Og hvordan er det med 18" og senk ? ikke valset eller noe.. Vil ikke akkurat subbe meg framover :D

Drive to surive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg med på denne!! Vet den er gammel, men skal ha senkesett til sommern! :) så har sett litt på det Supersport senk forann og bak!

 

http://www.eyecandyracing.no/justertbartUnderstell_BMW_E36.htm

 

Noen erfaringer med dette ?? Og dette er sikkert et utrolig blondt spørsmål..

men hvordan justere høyden på de ? Må av med dekk osv osv ?

 

Og hvordan er det med 18" og senk ? ikke valset eller noe.. Vil ikke akkurat subbe meg framover :D

 

Nå ønsker ikke jeg å si noe frem og tilbake om kvaliteten siden vi selger dette, og slike diskunsjoner desverre har en tedens til og "ta av". Men det tekniska kan jeg hjelpe dere med.

 

Du justerer det med en slags "gjenge nøkkel". Du skruer opp og ned noen store "muttere" som sitter nederst på understellet. Dette gjør det mulig i justere 40-110 mm i front. Noe mindre bak. Og ja du må ta av hjulene, du bruker ca 2-5minutter pr demper for å justere.

 

Jeg kjører med de samme på 328`en med 18" felger og 40 gummi, har ikke subbet enda selvom jeg kjører den så lavt at fronten greit subber over de minste dumper. Settene er veldig stive å fine sånn sett.

 

Slenger også ved et bilde av bilen med understellet sånn jeg kjører til "daglig".

 

IMGP0132.JPG

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

noen som vet om det er mulig å montere det høydejusterbare (foran og bak) på en 91mod?

 

ser på koed.dk at til fk sitt høydejusterbart at en må bytte tårnlager fremme (For montering på modeller til og med 5/1992 skal man også bruge 2 x 1326 Tårnlejer)

 

er det slik med supersport sitt også? isåfall blir det handel snart:)

-91 Bmw e36 325i Sedan

-86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest

X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår