Tvetene Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Heisann jeg har en Dodge Ramcharger 1978 jeg lurte på om noen her kunne få modda den litt for meg? sette på sidepipes,sidestep og lage den litt grom. holder på og pusse opp denne bilen så hadde vært morro med litt tips kansje ;) Kan slenge ut 1 bilde her så kan de som vill hjelpe meg litt for jeg er ikke så alt for god i photoshop =/ Hadde vert morro vis noen hadde tid til og lage en modd på denne bilen ;) Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 større bilde hadde gjort seg Siter Mvh Ole-P [o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front) [x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 kan legge ut større jeg ;) Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 hmm ingen som er villig til og hjelpe meg litt nei =/ hadde vært veldig fint vis en gadd da. Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 kan du legge ut bilder av det du vil ha på``? kansje jeg gjør et forsøk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg