m0lidir Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 saab team må si jeg er imponert :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Tror den har vært her 3 ganger i løpet av en måned. Søk. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 da så, er ikke det første jeg søker etter anyway :P så mods, delete it please :D Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Kan ikke si at jeg er sååå imponert. har vært på flere monstertruckshows (bl.a. Aranis-Klaas) og de lever jo av sånn kjøring.... Det kan ikke være svensker, må være små tyskere i forkledning... :???: http://www.bigmonstertrucks.de Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Kan ikke si at jeg er sååå imponert. har vært på flere monstertruckshows (bl.a. Aranis-Klaas) og de lever jo av sånn kjøring.... Det kan ikke være svensker, må være små tyskere i forkledning... :???: http://www.bigmonstertrucks.de Aranis-Klaas showet er helt RÅTT! Men de fleste der er da tyskere... Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Aranis-klaas er drittkjedelig ass.. de har vært på mo 2 ganger og den ene var verre enn den andre.. så RÅ er de nok ikke nei. hvertfall ikke den roboten som sier : "kids, if you say no to drugs, i am with you" eller noe sånt.. patetisk. de er rett og slett kjedelige....men det er min mening.. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 Aranis-klaas er drittkjedelig ass.. de har vært på mo 2 ganger og den ene var verre enn den andre.. så RÅ er de nok ikke nei. hvertfall ikke den roboten som sier : "kids, if you say no to drugs, i am with you" eller noe sånt.. patetisk.de er rett og slett kjedelige....men det er min mening.. kan ikke være mre enig!!!!!lagde nye poster,så tenkte det var noen nye folk,men nei de jævla slitte bmw ene..tragisk og roboten ha ha Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 De er faktisk det eneste teamet som gidder å kjøre show i Norge årlig. Det skal de ha, men det skal sies at mye kunne vært byttet ut av biler osv. "Det kan ikke være svensker, må være små tyskere i forkledning"-utsagnet var egentlig ment som en kommentar til Saab-Teamet (SAAB=Svenskt :crazysant) men ser at dette kan mistolkes til en Aranis-Klaas-kommentar.... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg