BRG'91 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Heisann Skal sette igang med ett lite prosjekt for å få "litt" bedre lyd i min Audi TT. Hadde først tenkt å ha 2 stk. Focal 33KX, Focal K2P i front og Focal CV1 bak. Dette skulle drives av 2 Audison Forsterkere, LRX1 og LRX4 Kom så over det nye merket som Ice Audio har fått importen på nå og tenkte høre litt rundt ang. Ground Zero. Dette er litt av det utstyret jeg tenker på: Focal frontsett og rearfill blir det samme og skal drives av en GZNA 4350 men subbene tenkte jeg bytte ut mot 2stk. GZNW 12 som jeg hadde tenkt å drive med 2 stk. GZNA 1.2500D. Spiller all slags musikk men liker at musikken blir gjengitt med mest mulig "punch" uten romlebass. Noen synspunkter for og imot Ground Zero produktene? Mvh Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Hvis valget ditt står mellom disse to merkene så hadde jeg tatt Focal. Det jeg har hørt av nyere Gz har ikke imponert meg. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hadde du først tenkt Focal synes jeg du burde holde deg til det . Har ikke fått testa mye GZ enda . men bassene deres er bare helt rå . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg