Thyfire Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Ville tatt thyrfire sitt forslag, var liksom veldig kult :) :rolleyes: takk :) noe må man jo ha igjen etter tre års utdanning... laget et streamer forslag.. må ikke si at d her er min sterke side da... men tok utgangspunkt i logo'n jeg laget tidligere. Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 :rolleyes: takk :) noe må man jo ha igjen etter tre års utdanning... laget et streamer forslag.. må ikke si at d her er min sterke side da... men tok utgangspunkt i logo'n jeg laget tidligere. Fet den. Rett og slett fet. Den forgie du lagde var fin på sin måte, kul og ryddig. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thyfire Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Fet den. Rett og slett fet. Den forgie du lagde var fin på sin måte, kul og ryddig. Takk! for så posetive tilbakemeldinger aneglsmili laget samma logo'n men med svart bakgrunn... ble litt bedre yodude Siter 85 Volvo 749 TIC- drifter 01 Subaru Forester S-turbo 77 Honda Accord 1.6 [X]97 Toyota Celica T20 1.8 [X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Liker disse forslagene veldig godt! Kjempebra jobbet Thyfire og nomix! :) Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Er det flere som har lyst til å prøve seg? ;) Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg