fred_stian Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 UVlakk = fluoriscerende lakk.. Jeg har gul fluoriscerende lakk, som lyser opp med de blå diodene. Men hvis man da får uv lys vil det lyse opp MYE mer! :D Derfor skal jeg ha uv lys...! Se her da!!!!! Dette er da uten uv dioder kun blå dioder og hvite skiver, før den ene dioden ble ødelagt av seg selv! Målte den ene her om dagen, og det er brudd innvendig i begge diodene som sitter i sokkelen. Noen som har opplevd det samme??? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 har fått fixa bedre bilder nå (fikk nytt kamera i dag).. er ingen fotograf.. og det var vanskelig å få det til å se bra ut.. effekten er nesten umulig å få på kamera gitt! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 ok. da skjønner jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg