fred_stian Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Mener å huske at det var en eller annen som hadde prøvd dette en gang i tiden....? Men det er lenge siden, så jeg finner ikke noe når jeg søker. Det jeg lurer på er om man da må ha vekk hele den hvite "skinna" som lyspærene (eller diodene) sitter på, eller om det er noen som har funnet en annen god metode?! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 ville gått for dioder ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Orph: Njæ..Tror ikke det var deg altså.. Du har de skivene som er "gjennomsiktige" i tallene hvis ikke jeg husker helt feil...? Sonick: Jeg har dioder ser du, men har kjøpt meg uv neonlys og med hvite skiver + fluoriscerende gule nåler kan det bli tøfft! :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 whoooosaaaa... hva skal man med neon lys når dioder gjør samme nytten? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 UV-dioder vil nok gjøre nytten mye bedre. Får tak i det mange steder, bl.a. her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=SBLED505VUV&mcat=c64 Husk at du må montere motstander for å bruke disse på 12V. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Ja det er nok lettere.. Bore et lite hull og ta uv diodene gjennom kanskje.. La hvertfall til 5 uv dioder på bestillingen min fra dioder.no! :D Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 har vanlige blå dioder jeg, men de reagerer på UVlakk (som dere ser på nålene, de er malt med fluoriserende orange).. må oppleves IRL .. vanskelig å få det bra på bilder desverre! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 har samme oppsettet som deg housey. Blåe dioder og fluorescerende lakk på nålene. Ser utrolig bra ut! Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 har samme oppsettet som deg housey. Blåe dioder og fluorescerende lakk på nålene. Ser utrolig bra ut! ser utrolig bra ut. men det går ikke ann å få det på bilder har jeg merka!.. forbanna drit men... må oppleves.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Slik skal det se ut: Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 har vanlige blå dioder jeg, men de reagerer på UVlakk (som dere ser på nålene, de er malt med fluoriserende orange).. må oppleves IRL .. vanskelig å få det bra på bilder desverre! det samme skal du få lov til å hjelpe meg med i løpet av vinteren :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Rødmerkingen på turtelleren min lyser opp i det blå lyset. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 det samme skal du få lov til å hjelpe meg med i løpet av vinteren :P sier du det du.... kansje det du :) Rødmerkingen på turtelleren min lyser opp i det blå lyset. Samme hos meg, får nytt kamera i morra, ta noen bilder av det i morra jeg.. med god kvalitet, ikke slik jalla mobilkvalitet Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 kan dere ikke bare kjøpe slike små fargede hetter som dere setter over orginal pærene? eller tusje pærene i ønsket farge? man får kjøpt fargede pærer. åffer ikke bare skifte ut de orginale og sette inn nye, så slepper man og lodde og styre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 kan dere ikke bare kjøpe slike små fargede hetter som dere setter over orginal pærene? eller tusje pærene i ønsket farge? man får kjøpt fargede pærer. åffer ikke bare skifte ut de orginale og sette inn nye, så slepper man og lodde og styre. Blir mye dårligere lys når du gjør det, dessuten så selger de på http://www.dioder.no dioder som passer rett i sokkelen på instrumentet... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg