combat_sierra Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Ja. da var det millitæret på meg, så jeg skal nå selge prosjektet mitt i deler. Har en sierra sedan 2.0 doch. Simons effektannlegg, doch motor, dragonair luftfilter, panser med evo scoop og badlook eyes i glassfiber, combat bak combat front, cosworth spoiler, wrc spoiler, stålfelger 205/45 16. langt panser, ekstra baggasjelokk ++ kom med forespørsel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.doodee Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 pris på de forskjellige delene da? interessert i effektnalegg, luftfilteret, combat fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 beklager sent svar...men hatt mye å gjøre i det siste. si 1000,- for luftfilter og eksos og 1500 for fangeren, så har vi en deal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.doodee Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 er det me lys i fangeren? har vært en hard jul for lommeboken min.. men vist du kan holde av delene i 15 dager, så får eg lønning.. går det greit? men det må sendes i posten.. er mest interessert i fangeren og luftfilteret.. 1800 kr for fanger og filter inkl porto..oki? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 lys er med det ja, men trengs nye glass på de...kan godt vente i 15 dager, men hvor i verden befinner du deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.doodee Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 lys er med det ja, men trengs nye glass på de...kan godt vente i 15 dager, men hvor i verden befinner du deg? bor ved bergen.. har du bilde av fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 send et tips til eiguden@gmail.com om delene du selger Han er muligens interessert :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
combat_sierra Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Prøvde å sende han en mail nå, men fikk beskjed om at den ikke kom fram. ga du meg riktig mail adresse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 eigudur@gmail.com er riktig adresse. beklager Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg