Gå til innhold

Skjev Forstillig??

Ranger emnet


kuhron_razer

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte golfen i dag....Kjørte på en flunkende ny vei med masse snø...

Begynnte å brekke litt fram og tilbake bare for morro men så plutselig traff jeg en fortauskant gjemt under snøen..Traff den litt kraftig, men kjørte ikke mer enn 20-30km..Felgene ble litt ripa opp, men merka at hjulvinkelen på fordekket der jeg traff først sto mer utover oppe enn nede...Så på bakhjulet men var ikke noe galt der.Kjørte litt forsiktig fram og tilbake og så ikke noe galt bakfra, kunn forann på det ene forhjulet jeg traff..Så etter litt sjekking beggynte jeg å kjøre men merka dunking etterhvert i forhulet..Tenkte det var kanskje en punktering så bytta til eksimoreservehjulet...Dunkinga slutta litt men den kommer mer og mer jo høyere hastighet jeg har....Rattet ble også litt anderledes og svinge med men dette kommer vel kanskje av hjulvinkelen på dekket og at den er så lav i forhold til de andre 16"

Felgene som satt på var 175 - 40 - 16 men vinterdekk....

Er det spindlene eller noe sånt??

Forstillinga skulle vel tåle mer enn det her for å bli skjev....

Kom med HJELPEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute å så nå...Tror nok det er bærebrua ja...Klarte ikke å se om det var noe annet men så ut som at den hadde løsna litt fra karroseriet...dvs at den har løsnet på grunn av vridning...Er det noen som har en brukt her til salgs eller??

 

Har kanskje en til deg, men det er ofte styrestagene som får seg en trøkk og, men vær no sikker på at det er bærebrua som er skjeiv eller mer, det kan jo og bare være en hjustilling så er det fint.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår