m4gnus Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Lagde denne i dag, kommer en versjon med farger når jeg får tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Ikke dum den. Bortsett fra at det mangler senter kopper på felgene og at lykte på pasasjer side ser litt rar ut. Men den ble kjempe bra. :win Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 ble bra den. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4tzor Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 enig med bamsemoms;) men bra:) Siter Har nok venner jeg lizzom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Liten update: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Eneste feilen jeg ser i farten er høyre hovellykt.. Den strekker seg jo egentli rundt kanten... Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Må si dette er veldig bra man. To ting jeg må legge til. 1.Hovedlykten på pasasjersiden ser ikke bra ut. 2. Det går en strekk mellom nakke støttene, over cab trekket. Som jeg ikke får til å stemme med resten. Nå sitter jeg å studere bilde. Sånn som man gjør for å finne 5 feil liksom. hehe... Keep up the good work Et spm. Kan du verktorisere? Lage dekal til Hondaen min. Som ser litt tøff ut? Send meg en PM på det. Får kuttet ut vinyl gratis i området her jeg bor Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 2. Det går en strekk mellom nakke støttene, over cab trekket. Som jeg ikke får til å stemme med resten. Det er en pleksiglassplate som skal begrense turbulens i kupeen. Her er den slått opp. Den funker bra! Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Det er en pleksiglassplate som skal begrense turbulens i kupeen. Her er den slått opp. Den funker bra! Da trekker jeg det tilbake. Lærte noe nytt om verdens råeste rodster i dag. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Da trekker jeg det tilbake. Lærte noe nytt om verdens råeste rodster i dag. Du ser den klart på dette bildet. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Den er ferdig Bamsemoms: jeg kan desverre ingenting om vektorer :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Nydelig! Lykten ser enda litt feil ut, men er veldig bra nå! :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 jeg sjønne rikke dere kritersere så BAD , den er jo kanon bra 0o bedre en hva jeg kunne gjort det eneste jeg ser er at den tilter litt oppover ved fronten , men jeg er ikke noen TOON expert heller ^^ floot toon ;) Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 RÅÅ Toon da! :D jeg klarer nok aldri så bra toon, men nå har jeg jo heller aldri prøvd da.. ^^ keep up the good work! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Nice man Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg