Gå til innhold

140hk til 188hk?

Ranger emnet


Bmw325

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Den gamle 144 hk har 10 ventiler. 140 hk kom i siste halvdel av 99 og hadde 20 ventiler. Denne kom sammen med resten av RN motorene. Det er enkelt å se dette, da disse motorene har elektronisk gasspjeld

 

ok , det viste jeg ikke, så da har alle motorer levert etter 99, 20 ventiler?

Det var jo litt nedtur da jeg trodde den nye volvoen min hadde litt mer ventiler enn 140 hken :eek:

og hva er egentlig forskjellen på 140 og 170 hesteren da? (utenom effekten da self.)

-86 740 TIC stv.

-08 Ford S-Max Individual+20"

-95 Renault Laguna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er en post om trimming av S/V70 så leger jeg inn spørsmålet mitt her.

Jeg har en V70 2000 modell(gamle typen) 2,5 TDI. med 140HK.

Koster det mye å chippe disse til 180HK.??

Har hørt at det går an.

Lurer på om det går utover holdbarhet og forbruk eller noe sånnt??

Det er viktig at den ikke bruker mye mere enn den gjør nå.

Nå bruker den 0,5 på mila,ved rolig kjøring. (manuellt gir)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår