fred_stian Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Har startet på et lite prosjekt nå, en mbw z3 roadster. yummy Lakkerte bilen i går i tamiya sin metallic blue og ble veldig fornøyd med shine og lakkeringen generelt. Men så leste jeg litt her og der og fant ut at det er jo selvfølgelig mulig å få den blankere! :D Men er det noen som har noen tips? Leste her om en som gjorde det på denne måten.... Han bruker compound og voks... Mens andre steder har jeg lest at det holde i MASSEVIS med kun klarlakk og andre steder bruker de klarlakk,pusser så klarlakk og pusser igjen så et siste lag med klarlakk. Så nå lurer jeg på hvordan dere gjør det? happyhappy Ellers noen gode tips? Prosjekttråd kommer nok etterhvert! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 på metallic lakk så må du bruke klarlakk,hvis du skal pollere. hvis ikke så ødelegger du lakken. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 Men hvis det ikke er metallic skal man da bruke compund (er det forresten no godt norsk ord for dette?!) og voks? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Desember 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2005 jeg bruker rubbing fra biltema Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg