HAUGESUND 38 Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Hei Har en 318i 1999 modell Har fått stort problem den fusker når den går på tomgang holder på daue ut så pluselig tenner den til igjen så dauer den ut igjen så tenner den til igjen. stopper opp når jeg stopper opp i kryss feks.Turtall pila går opp og ned når jeg bremser så kjøer den fremover igjen kan noen løse det problemet?. Noen sier det kan være tomgang skruen,eller co luft\bensin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 er det kun på tomgang , og går den fint/rent når du kjører? er vel mange potensielle feilkilder. plugger, lmm, lambdasonde, bensinfilter, coil(er) osv Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HAUGESUND 38 Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 er det kun på tomgang , og går den fint/rent når du kjører?er vel mange potensielle feilkilder. plugger, lmm, lambdasonde, bensinfilter, coil(er) osv Takk for oppmerksomheten Ja den går fint når jeg kjører det er når den står og går på tomgang den fusker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vipe Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 Takk for oppmerksomheten Ja den går fint når jeg kjører det er når den står og går på tomgang den fusker Sjekk ICV (Idle Control Valve). Er usikker på hvor denne sitter på din motor, men let litt på nett så finner du sikkert. Denne kan bli full av skitt, så sjekk den..! :) Siter 1999 BMW E46 320d - Konebil 1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator 1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 sikkert lekasje fra slangen ved luftmengdemåleren din.. i den slangen til insuget.. er typisk bmw at dem blir sprø, har du lekk i den, så fusker den.. for da du gir gass så trekker slangen seg sammen og lakasjen kan bli borte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg