BIMMER BOY Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 1990 Vw Corrado G60 Kompressor. MØrk MØrk Lilla Metalic SportsinteriØr I Sort Skinn! El.soltak El.vinduer Og SÅklart El.vinge Bilen Er Senket-godkjent I Vognkortet 16" Skrudde Abt Felger Servo SentrallÅs Lykte Spoiler/list Ny Kompressor Ifjor! ( Ikke G-lader ) Selges 44.900,- Mobil: 90771321 Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 hvor langt har den gått og hk\nm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMER BOY Skrevet Desember 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Hei, beklager men jeg har så mye å gjøre at jeg sjeldent får tid til å stikke innom her. Bilen og litt info om bilen kan du få her: http://www.motorborsen.no/ab2/search_hmaAuto.wa?_cmd=view&id=218286&amsTypeOffset=0 det er ikke noe bra bilde! Men tok bilde, akkurat når jeg fikk den inn. Siter Member of Team SB (THE REAL ONE) YOUR IMAGINATION.... ....OUR REALITY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg