Gå til innhold

Radio på pioneer spiller :deng

Ranger emnet


Astrastyle

Anbefalte innlegg

Jeg har en pioneer deh p6700 og jeg trenger RADIO! jeg hadde det på den gamle spilleren men når jeg skal bytte nå funker det ikke :eek:

 

Jeg har kjøpt den duppedingsen som man skal stikke inn i den men den antenne ledningen (blå og hvit) passer ikke inn i denne? hva er galt?

 

er det flere typer av denne noen som er store andre som er små?

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en pioneer deh p6700 og jeg trenger RADIO! jeg hadde det på den gamle spilleren men når jeg skal bytte nå funker det ikke :eek:

 

Jeg har kjøpt den duppedingsen som man skal stikke inn i den men den antenne ledningen (blå og hvit) passer ikke inn i denne? hva er galt?

 

er det flere typer av denne noen som er store andre som er små?

Her er det vel noe som ikke stemmer.

 

Antenneledningen er IKKE blå og hvit, Det kan være strømtiførselelen til en ev. antenneforsterker.

Antennekontakten på den spilleren er helt vanlig, rundt høl ca 7-8mm stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blå/hvite ledningen er remote-ledningen.. Grunnen til at det står "antenna" på den er at den skal kobles til en evt. elektrisk antenne, slik at den blir styrt av at du slår på og av spilleren. Er den samme ledningen man bruker til å slå forsterkere av og på sammen med spilleren. Antenne kontakten din skal inn i en rund kontakt bak på spilleren (kan ikke ta feil). Men det finnes to typer, hvis ledningen din ikke passer samme med kontakten bak på spilleren så får du tak i overgang hos din lokale bilstereo- / bilrekvisita sjappe....

Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår