Mekkern Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 er bak aksel på A-Manta å på B-Ascona samme? reknar md ej kjem til å øydelegge den ej he md tida..så, kjekt å vite ka som passer.... ka andre som passa på manta'en? Siter -Volvo 740 TIC, -bruksbil- -1972mod Opel Manta A, 2.2i, -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 er bak aksel på A-Manta å på B-Ascona samme? reknar md ej kjem til å øydelegge den ej he md tida..så, kjekt å vite ka som passer.... ka andre som passa på manta'en? har en Ascona A aksel liggende. Den er lik Manta A akselen. Men den er delvis demontert. Tok ut en stikkalsel for å måle den en gang. Men du får ikke momentrøret. Det skal jeg ha selv. (er i stål) Fin til å lage sperra av. Trur utvekslinga er til 1,9. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Den er lik i infestningene, men B-modellene har bredere aksel. Skulle du ta kvelden på en aksel, er det oftest diffen som går. Siden det ikke lengre florerer av aksler til A-modellene, kan du ta en diff fra B-modell og sette i skulle uhellet være ute. Diff passer også fra rekord. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg