Helios Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 noe sted man får tak i rallye front til en grei pris? eventuelt ommbygging il corrado front? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Originally posted by HeliosGTI16v noe sted man får tak i rallye front til en grei pris? eventuelt ommbygging il corrado front? Jeg har orginal rallye grill liggende vist det er av interesse.. hva mener du med grei pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 grei pris er mindre enn de oppunder 10 tusen som nbs skal ha.. hehe.. men jeg trenger mer enn bare grillen. trenger en hel front Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 ehh *host host* Tar nbs 10000 for rallye front!!!???? For en tid vi lever i... Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Mai 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2003 Ga 13500kr for min jeg! Er ikke noe billig men Golf er ikke noe uten rally front !:) Kult med enkle lykter og badlook og da men ! Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorollaGT Skrevet Mai 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2003 Mener jeg så en på be-4-you forumet som reklamerte med at han skaffet rallyfront billig. Husker ikke hvem det var. Tror det var en egen tråd eller så lå det i signaturen hans. Kanskje verdt å sjekke opp? Siter VW Golf '90 Toyota Corolla GT '86 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Hvordan i verden fikk du til rallyfront til 10k på nbs? Skulle få den til 6k med litt krangling jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Mai 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2003 Skulle gjerne hatt et par rallye lykter brukt... Bare lyktene altså, ikke hele fronten!! Må da vel være noen i dette landstrakte landet som har et par liggende??!! Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet Mai 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 Originally posted by Urgolf Skulle gjerne hatt et par rallye lykter brukt... Bare lyktene altså, ikke hele fronten!! Må da vel være noen i dette landstrakte landet som har et par liggende??!! Kristian Prøv med en PM til VWmannen her på forumet. Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2003 jeg fikk oppgitt 9978 inkl. moms. virker som dem oppgir litt forskjellge priser nede hos nbs Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg