samleie Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Vindus viskerene på min Golf G60 90' mod sluttet å virke i dag (kjipt), har sjekket alle sikkringer, bryter, motor og rele men finner ikke utav dette. Noen som har forslag? Takk :crazysant Siter Lapskaus S2, Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 kabelbrudd.... ? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samleie Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Di virker av og til ser du.... dårlig kontakt? men har no clue hvor jeg skal lete :naaaws Siter Lapskaus S2, Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Di virker av og til ser du.... dårlig kontakt? men har no clue hvor jeg skal lete :naaaws åssen ha du sjekka motoren da? kan jo væra dårlig kontakt å! men jegmåte bytte min motor da den slutta å virke! begynnte å gå dårligere å dårligere etterhvert! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 noe av samme hos meg, men er intervallet som ikke funker. den går på samme hastighet som "en opp" når jeg tar'n "en ned" der det skal være intervall. har prøvd nytt intervallrelè fra Møller, men funka ikke da heller. :/ Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Vi tok å demonterte motoren på en Opel der intervallet (Ja slikt er stort sett likt på det meste) Så var det sleperingen i selve motoren som var slitt så mye at den ikke fikk kontakt med arma som skal touche på sleperingen. Løsningen ble å borre opp popnaglene, bøye arma og fylle på med fett og skru igjen. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2005 kan det ikke vare bryteren da? brodern hadde samme problemet en gang i tiden, han bytta bare bryteren (hendelen) så var det i orden! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg