dabthesabb Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Noen som veit om et sted hvor de ser litt mellom fingrene? Skulle bare hatt godkjent bilen så jeg kunne kjørt til mars, og så skrape den så jeg slipper årsavgifta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hvis du ikke vil betale årsavgift må du levere skilta før nyttår.... ellers blir nok pengene tvangsinndrevet! Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dabthesabb Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Nope. Det går greit hvis du leverer skilter og leverer bilen på godkjent bilopphuggeri før 15.mars. Det har jeg gjort før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ugland Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Stemmer det. Har gjort dette før. Hørte faktisk med biltilsynet om dette i går. De regna med at dette kom til å bli uforandret også til neste år, men var ikke sikre på det ettersom det er tollvesenet som bestemmer dette. Siter 76' Opel Ascona B 89' Opel Omega A 94' Opel Omega B 96' Volvo 940LT http://opelgutta.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hvis du ikke vil betale årsavgift må du levere skilta før nyttår.... ellers blir nok pengene tvangsinndrevet! hmm trodde gikk an å droppe å betale, og kaste bilen før sommeren, men det fuker ikke? hmm må lese litt i regelverket jeg nå:bok Så forresten en bil med BLÅ oblater i forrige uke Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 jepp, om du leverer før 15.mars så får du tilbake årsavgifta om betalt, om du ikke har betalt får du ingenting, bare vrakpant. leverer du før 1.juli så får du tilbake halve årsavgifta om du har betalt, om ikke betalt får du ingenting for vraket heller. Om du ikke har betalt i år, blir det tvangsinndrevet. correct me if i`m wrong. mener det var slik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 humm... mulig jeg tar feil da... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg