Nsr160 Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Hei Jeg leter etter xcross (tror heter det) Det er en 2D spill som man kjører og hopper rundt for å få tak i epler. Var en rød kross sykkel (MC) med i spillet. Noen som vet hvor, jeg kan finner det. Eller bra gamle spill. Savner det spillet :( Takk takk :) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Action SuperCross het det. Iallefall den første versjonen. Det kom etterhvert en ny versjon som het Elastomania, med en forbedret grafikk og fysikk. Edit: Kan ikke gi noen hint om hvor du kan få tak i det, siden det strider mot reglene. Men om du PM'er en msn-adresse jeg kan nå deg på, så kanskje julenissen kan fikse noe. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 SJEF, nå blir det krig på jobben ja :) TAKK TAKK!!!! Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 http://www.elastomania.com/ Er shareware dette happyhappy Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Vil kun ha Across full versjon. Men fant kun en med 16 levels :( Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg