vest_racing Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Noen som har noe info om FOCAL UTOPIA 21WX?? Står jo bare info kommer på iceaudio, og det har det jo gjort i 1 år.. :boxing Skulle vist hvor stor kasse disse trenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 parametere Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lohelle Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 står en fin stor link til focal's sider på ice audio's sider da men.... Siter BMW 525DAT -01 Bilstereo kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ja internett er en flott ting,tror det tok meg ca 2min å finne de parameterene;) og er da vel en overdrivelse å si at det har stått info kommer i et år da,er ikke så lenge siden Utopia Be ble lagt ut på hjemmesiden deres Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Har sjekka linken men skjønnte ikke ke som sto der....:D Var bare for å poengtere litt..:D Men takker så meget...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hvorfor spørre etter parametre hvis du ikke sjønner noe av dem da??? I tillegg overdriver du kraftig og påstår at Ice ikke har oppdatert info på 1år???? har litt problemer med å forstå agendaen din her da.......... Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ikke parametrene eg ikke skjønnte, med siden til focal, står jo på fransk og når eg klikket den over på engelsk så kom eg ikke inn på caraudio siden dems... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 trykk direkte på linken så kommer du inn på parametrene til 21wx Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ja skjønnte jo det.. Og takker meget for linken som eg ikke fann på focal sine sider....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hehe den var enkel å finne... du finner parametre til alle produktene under Downloads på den engelske delen av siden :pimp Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Hehe aldri sagt at eg er smart....;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg