FrodeM Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 helpme Er det mulig å bytte språk fra Tysk til Engelsk uten alt for store inngrep? Kan jeg gjøre det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 stikk innon nermeste VW pusher å be de skifte språk ved hjelp av vag-com ( vas 5051/52 ) bytter kanal 4 på instrumentet fra 1 til 2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merog Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Det er veldig enkelt når man har Vag-com selv ;) Send meg et pm så kan vi se om jeg ikke kan gjøre det til deg :) (ps det er i oslo jeg er) Siter 2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg