DaButcher Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Det er HELT uinteressant... Tomgangshastighet: 1250 rpm... hehe.. 1250rpm ja :p kos deg, med jentebesøket ditt(?) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Må få lagt ut lyd, ja...:D Hehe... 193Hk på hjula, ja... Rykker sikkert greit nok det for en på 17 år...:) Porta du topp og sånn selv og eller...? Alf Eng maskinerte alle delene. Skel ned til han i morgen for å planlegge ny motor :D Hvor kan jeg legge ut lyden a? Trenger en server. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Ikke for å være frekk eller no, men du må ha snille foreldre...? Klager ikke på kunskapene dine, for all del. Men ditt andre motorbygg og du er ikke 18 år en gang, og ditt første endte på 193hk på hjula! Hehe... Lurer på hva vil får se av denna karen når han er 20 jeg...:P Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 CumsteR : Texascom jobber på volvo, i tillegg til skole ( correct me if im wrong anders ) Han jobber beinhardt og tjener penga selv! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 CumsteR : Texascom jobber på volvo, i tillegg til skole ( correct me if im wrong anders )Han jobber beinhardt og tjener penga selv! Det skader jo heller ikke å ha en far/familie som har de samme interessene.Det har i hvertfall hjulpet meg mye de 15årene jeg har drevet på med bil! Og ikke minst prioritering. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Ok, jobber han deltid på Volvo da...? Er ikke mange verksteder som har oppe etter 16.00... Var ikke meint vondt på noen måte det her! Han virker ikke bortskjemt, så det er bare å stå på...! Er 17 selv, så skal ikke si så mye, bare att jeg har prioritert feil...:P Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Jeg jobber på Bilia etter skolen tre dager i uken, lørdag og som regel på søndag. Dager vi har fri fra skolen (ferier o.l) så er jeg på jobb. Fattern er daglig leder så kan jobbe stort sett hele døgnet hvis jeg vil det. Dette blir det timer av! Tjener penger selv og bruker de selv. Og her er det lydklipp - her uten karbonboksen, bare fire strake trakter. Lydopptaket skjer foran bilen i benken: Trykk her Og bakfra... Trykk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Ah... Herlig... yummy Gleder meg til å se film av div. pull i benken med nye motoren da :popcorn Tror jeg må sjekke etter noen lekkasjer på motoren min jeg... Den bråker noe styggjævlig... :mad: Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Nymotoren skal kanskje bremses i motorbenk, så kjøres litt i bil. Deretter skal bilen på rullende landevei. Og nå er dillemaet mitt avklart: Det blir gassere! Bråker sier du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Mhm, Weber ja.. Da blir det minst(!) like deilig lyd da... kiddie Motoren min bråker ja...! Gasserne mine høres ut som Hitlers hær i full annmarsj! Bråker mye mer i front på bilen min enn det gjør bak. Tror jeg må ta en titt neste gang jeg skal oppover der den står til vinterlagring( og videre ombygging). Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Høres bra ut... Lyden med innsprut er en smule heftigere enn gassere da. Får enda mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Nja... Mulig den er heftigere, men jeg liker det "halvkvalte" brølet Weberne gir ut. Du satser på 55mm gassere eller? Trenger kanskje såpass om du skal toppe 300hk på høyt turtall. Eller hva er hk målet? Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Låter en smule heftigere, Alf sa i hvertfall det. Men samme det :P Alle sugemotorer låter heftig som har litt power :D Blir vel snakk om 280 hk i første omgang... Bunnen bygges for å ta ut mye mer. Bruker stålveiv av sterkeste type. Blir 50 eller 55mm gassere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Stålveiv!? :volvsmile Skal si du setter standard for andre sugis entusiaster :lol Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Stålveiv ja! Skal varves høyt. En slik veiv må jeg betale ca 20.000kr for.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg