DenimblåTT Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by borabora Yepp, kan gjøre det. :) Oki, får få tak i koden til radioen min og prøve det da. Har du Bose anlegg i din? Eller noe annet? Satte på nytt filter jeg oxo, kan jo hende han som satte det på gjorde det samme... Gjør ikke det, men noen små-ting blir det nok etterhvert... :) Det var ikke BOSE i min når jeg kjøpte den. Har byttet ut spilleren som satt der med en SONY MP70 mp3 spiller. Vil etter hvert bygge anlegg i bilen, men det er andre ting som kommer før dette... På onsdag skal jeg bygge eksos...det gleder jeg meg veldig til :D Skal bli spennende å se hvordan lyden blir. Er mulig jeg må "heve" bilen bak for at eksosen ikke skal subbe for mye. Testet i helga og fant ut at bilen er så lav at en liggende cola boks kjøpt på svinesund subba nedi flere steder under bilen. Men det er vel kanskje sånn det skal være :D Fatter`n har bytta til åpent filter og lagd et "filterhus" for å skjerme varmluft fra motoren. Også har han chippa. That`s it! Det går en ganske fet blå S3 her i distriktet også nå. Den har fått ny eier for ikke lenge siden. Vært på VACN treff før så sikkert noen som kjenner til den. Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by DenimblåTT Det går en ganske fet blå S3 her i distriktet også nå. Den har fått ny eier for ikke lenge siden. Vært på VACN treff før så sikkert noen som kjenner til den. Så den når jeg henta bilen faktisk. Er vel den som hadde S3rike eller noe sånt på skiltet? Fin den. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Noen bilder da, har nytt skilt men ikke fått de bildene med enda da.... Men kommer noen her.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Et til. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 More and more Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Liker fargen godt, er spesiell. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Ser det godt i lyset.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindw Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by borabora Så den når jeg henta bilen faktisk. Er vel den som hadde S3rike eller noe sånt på skiltet? Fin den. Denne? Fant bilder av den på denne siten faktisk. Ganske kul engelsk site, mye fine bilder: http://www.s3-audi.co.uk/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by eivindw Denne? Fant bilder av den på denne siten faktisk. Ganske kul engelsk site, mye fine bilder: http://www.s3-audi.co.uk/ Ja, tror det var den jeg møtte. Mye fint ja. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by borabora Liker fargen godt, er spesiell. :) Fin farge ja, samme som jeg har på A4'en min ;) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by spewster Fin farge ja, samme som jeg har på A4'en min ;) Sikker på det er helt lik? Hørt det bare var S3 som ble levert med akkurat den fargen. Men kan hende det er feil. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by borabora Sikker på det er helt lik? Hørt det bare var S3 som ble levert med akkurat den fargen. Men kan hende det er feil. Viker veldig lik, ta en titt her: http://www.reason.no/audi2.jpg eneste bilde jeg har tilgjengelig nå... (ta ett nytt etterpå) Men mulig det er noe spesielt med S3'en Edit: feil bilde ;) Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by spewster Viker veldig lik, ta en titt her: http://www.reason.no/audi2.jpg eneste bilde jeg har tilgjengelig nå... (ta ett nytt etterpå) Men mulig det er noe spesielt med S3'en Edit: feil bilde ;) Ja, ganske lik. Men er en del oransj i lakken min, men vanskelig å se på bildene.. Var visst det som var forskjellen iforhold til den vanlige fargen..... Skal du gjøre noe med din eller? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Mai 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by borabora Ja, ganske lik. Men er en del oransj i lakken min, men vanskelig å se på bildene.. Var visst det som var forskjellen iforhold til den vanlige fargen..... Skal du gjøre noe med din eller? Min blir veldig orange når jeg står på bensinstasjoner om kvelden osv... Fargen blir kalt "Laser Rød" eller.no Skal gjøre en del med den ja, får feriepenger neste mnd, blir iallefall felger og litt småsnaks da. Tipper jeg får råd til chip m.m også. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2003 Originally posted by spewster Min blir veldig orange når jeg står på bensinstasjoner om kvelden osv... Fargen blir kalt "Laser Rød" eller.no Skal gjøre en del med den ja, får feriepenger neste mnd, blir iallefall felger og litt småsnaks da. Tipper jeg får råd til chip m.m også. Blir fort litt penger som går når man driver med det.. he,he. Han gikk på Aschim før så du har kanskje sett den, fyren som hadde den jobber på Erling Rød. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg