acoupe Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hei! Har litt problem med vakumet som er koblet dumpventilen, mulig jeg har koblet vakumslangene feil. Dumpen ville ikke åpne/lukke seg så jeg tok av vakumslangen og sjekket trykket, men den bare sugde, blåste ikke ut! Det er ikke dumpen det er noe galt med, har prøvd med 2 forskjellige dumper! Er det noen som har en tegning/forklare på hvilken slanger som skal hvor fra den vakumventilen, den som ligner på en ufo ;) Håper på hjelp her !! mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raver^ Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hei!Har litt problem med vakumet som er koblet dumpventilen, mulig jeg har koblet vakumslangene feil. Dumpen ville ikke åpne/lukke seg så jeg tok av vakumslangen og sjekket trykket, men den bare sugde, blåste ikke ut! Det er ikke dumpen det er noe galt med, har prøvd med 2 forskjellige dumper! Er det noen som har en tegning/forklare på hvilken slanger som skal hvor fra den vakumventilen, den som ligner på en ufo ;) Håper på hjelp her !! mvh stian Vet ikke om du har skrevet feil her eller om jeg har misforstått men etter det jeg vet så skal ikke vakuum blåse, det er sugkraft;)..Koble vakuumet til dump'en til vakuum'et på FPR'en din..Kan også være vanskelig å få justert hvilken som helst dump til å fungere på G60.. Har du strupet eller blokket retur'en din?? Siter BMW 325i Coupè -92 : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108249 VW Corrado -89 : http://www.sstuning.no/aadals%20corrado.htm Opel Vectra -92 : http://home.online.no/~odskjegg/galleri/biler/Christian/chr.htm http://www.evjegatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Vet ikke om du har skrevet feil her eller om jeg har misforstått men etter det jeg vet så skal ikke vakuum blåse, det er sugkraft;)..Koble vakuumet til dump'en til vakuum'et på FPR'en din..Kan også være vanskelig å få justert hvilken som helst dump til å fungere på G60.. Har du strupet eller blokket retur'en din?? Når han snakker om vakumeet her mener han nok både suge og blåsekraften, det er et begrep. Men ja, acoupe, jeg har tatt vakuum(Trykk) fra slangen til fpr... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 okey, for se om alt blir bra når slangene blir byttet! Men det som er rart at dumpen har fungert utmerket før, men ikke nå plutselig etter jeg tok av alle vakumslangene for å bytte dem! Tyder da på at jeg enten har koblet tilbake feil eller tatt vakum fra feil sted ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.