edw Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 er det noen her som har peiling på denne lille bilen? hvordan er det den trekker? det virker på meg som om den trekker vesentlig mere på fremhjulene enn på bakhjulene.. kanskje 70/30 eller noe? er det noe man kan gjøre for å få den til å trekke 50/50? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Trekker på forhjula. Trykk inn knappen på girspaken, så blir det 4wd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edw Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 ja det vet jeg, men jeg lurer på om det er noen måte å få den til å trekke likt på alle fire hjulene, sånn som det er nå mistenker jeg at den trekker mye mere på forhjulene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg